Saturday 21 November 2015

Thanks Note and Possible Update

hey!! kepada sesiapa yang menunggu, saya nak cakap yang saya sangat terharu, hampir nak nangis actually TT^TT ..

thanks for your support and i don't know whether you notice but the author email has change.. ada problem sikit pasal siapa admin blog ni.. blog ni hanya saya seorang je yang handle but saya ada macam berdozen akaun emel so dia agak messed up hehe ^.^"

big news, expect an update by the end of this year ^,^ kalau saya ada cukup masa, mungkin saya akan edit the whole dark's love kalau korang rasa sangat tak tahan dengan tahap kebudak-budakkan chapter2 yang dah publish sebelum ni.. sebab saya sangat tak tahan, it's so cringe-worthy may i say.. XPPPP

lagi sekali saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak!!! saya sangat terharu S2s2S2s2

till next time!!!!

lots of love

No comments:

Post a Comment